Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Parada ponosa“: bitka za krug dvojke, ili, omladina na sve strane

Komentari (114) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 10 oktobar 2010 15:47
tatjana
Pa, kad uz svu pompu i opštenarodnu radost u blokiranom gradu dočekaju i Hilari, moći će lepo da joj pokažu rezultate svoje vladavine pod njenim blagonaklonim patronatom.
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 10 oktobar 2010 15:47
Mirko Grbić, Banjaluka
Čeda Jovanović je Bože me oprosti kao onaj indijski bog Šiva, ima stotine ruku i nogu , svukud stigne , svaša može da uradi.
Da li je to onaj Čedo je je prije deset godina nosio ikonicu Bogorodice na lančiću, bio filozofova desna ruka i mali od kuhinje.
O tempora o mores....kaže se u mom selu !
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 10 oktobar 2010 15:55
Neofit77
Upravo to je jedna od pozitivnih stvari, unutar policijskog bedema imali smo sredovečne pedere (političare, pripadnike briselskih NVO i sl) i po kojeg homoseksualca, a sa druge strane obruča mlade ljude. Ova pederska gerijatrija je stvar prošlosti, a ti mladi ljudi budućnost ove zemlje, znači da za ovu zemlju ipak ima nade.
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 10 oktobar 2010 16:09
rb
Što jest, jest! Slika i prilika.
Otprilike su svi poskidali maske i pokazali se u pravom svetlu.
Ono što ja hoću da potenciram, a čini mi se da je do sada svima promaklo, izgleda ovako. Nekada, kada sam ja bio student, SKC je bio pojam kulture i akademizma. Mi, mladi studenti dolazili smo u tu svetu zgradu da vidimo i čujemo nešto što je kultura ovog naroda i zemlje (odnosno, one bivše), da popijemo poneko (bezalkoholno) piće i da poslušamo neku umetničku muziku koja se celodnevno mogla čuti iz zvučnika po celoj toj zgradi.
A danas? Danas neko u takovm hramu akademizma (koji je, ruku na srce već davno to prestao da bude), organizuje ovakvu skarednu "žurku". I to u vreme dok se na ulicama Beograda, kako kažu režimski (i ne samo režimski, već plaćenički) mediji, vodi "ulični rat".
Baka koju autor pominje sigurno ne može ni da zamisli šta ova vlast nudi omladini koju ona vidi onako kako inače omladinu i treba da vidimo.
Dakle, da ponovim. Svi su skinuli svoje maske i pokazali se.
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 10 oktobar 2010 16:11
Z. Matovic
Odličan tekst! Nadam se da je ovo početak kraja vlade.
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 10 oktobar 2010 16:12
zivan gajic loznica
pa nije dzabe bila vest pre neki dan da se ,,nas prezident ,,seli,, u titov/slobinu,rezidenciju, kuces vece otudjenje,inace sa gore pomenutim se u celosti slazem, iako volim neutralan stav.
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 10 oktobar 2010 16:31
Biljana Nikolić
Pevajući "uspeli smo uspeli" organizatori današnjeg haosa su sa svojim evropskim gostima i svojim ministrom i svojim prebogatim (i za evropu)stručnjacima i borcima za ljudska prava isticali svoj koliko su ponosni što su danas zajedno. Moje pitanje je - u čemu su zajedno i protiv koga su zajedno?! A KAD JOŠ TOME DODAMO DA SU TI ISTI NjIHOVI EVROPSKI PRIJATELjI PONOSNI NA SECESIJU KOSOVA I METOHIJE OS SRBIJE, sve postaje mnogo jasnije.
A onda se Đilas rasplače zbog milion evra štete koju su huligani napravili u njegovom gradu. Onaj isti Đilas koji je u studenskim demostracijama koje su danima paralisale grad Beograd išao na razgovor kod tiranina Miloševića, ali se ne sećam da je dobio epitet "huligan" već jedan od vođa protesta. Umesto da se rasplače zbog ućešća u mnogo većoj prevari njegovih naprasno obogaćenih partijskih drugova (koji se vozikaju u bezbednijim i skupljim automobilima i sa brojnijim obezbeđenjemod Miloševića), u kojoj je osiromašeno stotine hiljada građana Srbije koji su "promakli" Miloševiću i sankcijama, i u kojoj su odrasli današnji petnaestogodišnji(ili nešto stariji) dečaci kojima ništa nije preostalo nego da svoje ogorčenje, nemoć i beznadežnost leče razbijanjem.
Kao što je Milošević svojim postupcima proizvodio one koji su ga huliganstvom oterali, to isto, samo bolje i brže radi današnja marionetska vlast oslanjajući se na svoje zapadne prijatelje - a jasne neprijatelje Srpske države i Srpskog naroda.
Preporuke:
0
0
8 nedelja, 10 oktobar 2010 16:31
MP
Autor:"A građani Beograda su, po ko zna koji put, bili bespomoćni taoci sulude državne kombinatorike koja sa njima nema, ama baš nikakve veze, suočeni sa bahatim paternalizmom i dušebrižništvom političara kojima su vlast i sila, očigledno, (opet) udarile u glavu."
Vlast i sila silno udaraju u glavu,a kad razbijanje glava postane jedini način(izbori šta to beše???) promene vlasti,koja očigledno ni po koju cenu neće da prizna(zbog čega?) sve svoje političko-ekonomske promašaje,onda stradaju i Beograd i njegovi građani.A saopštenja današnje vlasti ni malo se ne razlikuju od Jovićevih(predsednik predsedništva SFRJ) i ondašnjih vlasti(9. mart 1991.) o huliganima i sili,i moći Države da brani ustavni poredak(sadašnju ili ondašnju vlast).Jedino je dobro što se po izrazima na licu najviših funkcionera DRŽAVE Šutanovca,Đilasa,Zorića(šteta što se nije video Tadić,Dačić,Dinkić...) vidi strah.To je nada da će početi da se ponašaju DEMOKRATSKI.
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 10 oktobar 2010 16:33
Brane
Iskreno, žao mi je omladine...još jednom su zlotvori testirali lojalnost ove vlasti i još jednom su zlotvori podelili Srbe da bi lakše komadali tuđu imovinu i tuđu zemlju.Još jednom su zlotvori testirali koliko su u poslednjoj deceniji uspeli da UNIŠTE duh i da UNIŠTE tradiciju ovog naroda koji je vodio pet ratova u prošlom veku i to na ovim prostorima braneći svoje, braneći svoju zemlju od zlotvora.Nije trebalo da srpska omladina danas krvari od srpske ruke, tužno i sramno je to...treba više sloge i treba tražiti nova rešenja.Možda je trebalo Beograd danas isprazniti, da svi odemo a da ostanu samo pederi i ovi što ih štite.
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 10 oktobar 2010 16:37
Stradija
Hiljade oklopnika,specijalne jedinice sa kompletnom opremom i oružjem,borbenim vozilima,protiv starijih tinejdžera,da li je to samo vežba za nešto ili smo u tome "nečemu" već odavno.
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 10 oktobar 2010 16:41
Mile
Lepo ste napisali "vlast i sila". Ja sam se najezio jos pre neki dan kad sam cuo da portparol tuzilastva Zoric preti KAMERAMA i do 8 GODINA. Valda i mene nije snimio posto se trenutno nalazim u D. Hagu. Kupio je on te kamere i od mojih para (poreski obaveznici). Kupijo je Dacic policiji opremu i daje platu od moji para. Dajem mu podrzku da kupi opremu. NE DAJEM pravo Dacicu da policija IZ TRECI REDOVA GADJA demonstrante kamenicama PLACENA MOJIM PARAMA!!! Zoricu PREGLEDAJ te kamere i ja imam pravo na istinu (platio sam), GADJA LI POLICIJA DEMONSTRANTE KAMENICAMA? Ti policajci sve do njihova ministra MORAJU BITI PRIVEDENI u ime demokratije. Sledi tuzba protiv istih, posto su DO ZUBA NAORUZANI nasrtali KAMENJEM na nezasticene DEMONSTRANTE. Snimke imamo a nadamo se i Zoricevo tuzilastvo. Tuzilastvo je placeno od NARODNI para i duzno je da pokrene istragu ako ne i protiv njih ide tuzba. Ako nismo nezavisno tuzilastvo i sudstvo CERACEMO se i do strazbura
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 10 oktobar 2010 16:44
Milan Kačarević
Hvala Nevenko, ovome se stvarno nema šta dodati osim nade, da će ovo biti početak kraja unutrašnje okupacije Srbije.
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 10 oktobar 2010 16:53
Sergej Bulajić
Ovo je bio vapaj očajnih mladih (mislim na one koji su protiv tzv Parade) ljudi koji nemaju nikakav motiv, i koji nemaju elementarnu ljudsku slobodu. Teba im dati više nade, a naše je da im je pružimo i da ih ohrabrimo u utvrđivanju nacionalnog identiteta i volje za životom.
Preporuke:
0
0
14 nedelja, 10 oktobar 2010 17:48
Vilok
Nadam se da je ovo pocetak kraja jednog nenarodnog rezima. Pre deset godina sa iskoristili mladost da sruse Milosevica, sad im ta ista omladina uzvraca udarac. Nista nisu ucinili za mlade ljude, koji zive u totalnom beznadju.
Pogledajte samo hronologiju kako su Delije, Grobari i ostale navijacke grupe kojima se deo vlasti nekada dicio postali gomila huligana.
Preporuke:
0
0
15 nedelja, 10 oktobar 2010 17:59
Pavle
Divan prikaz stanja u glavnom gradu.
Bez želje da veličam lik i delo gradonačelnika, ali je čovek blagovremeno upozorio I NAVEO sve što se i desilo. Poltronskoj vladi i pojedinim to je izgledalo nemoguće, a sada MI (građani) to treba da plaćamo. Sramota!!!
Preporuke:
0
0
16 nedelja, 10 oktobar 2010 18:11
Ban Mirko
Jedan od osnovnih postulata demokratije je zastita manjina. Niko objektivan to ne moze da porekne. Oni neosporno jesu manjina i imaju pravo da se okupljaju. A ako drzava zabrani paradu zato sto neko hoce da ih bije ili ih ne zastiti kada ih neko fizicki zlostavlja onda je drzava izgubila prefix demokratska...u dalja filozofska pitanja necu da ulazim, samo sam hteo ovo da naglasim...
Preporuke:
0
0
17 nedelja, 10 oktobar 2010 18:12
Saša
Po njima, „Parada ponosa“ treba „najzad“ da dovede do „zabranjivanja klerofašističkih organizacija“,
Ovo je vrlo opasna sintagma koja vremenom ulazi u svakodnevni žargon, i politički jezik. Naročito je lansiraju drugosrbijanski mediji. Klerofašizam je povezanost ili organizovanje fašističke ideologije (krajnje desnice) od strane crkvene jerarhije. Kod nas se vezuje isključivo za SPC, nikako za islamsku i druge verske organizacije. Za sve nas koji smo živeli u Brozovo vreme, dobro je poznato čemu vodi etiketiranje te vrste. Ne povratilo se!
Preporuke:
0
0
18 nedelja, 10 oktobar 2010 18:49
Pitanjce
A da li će od mojih para da se plaća šteta koju su izazvali huligani i nasilnici po Beogradu?
Preporuke:
0
0
19 nedelja, 10 oktobar 2010 19:02
Ilija
Napisati da su policajci sami trazili da ih gadjaju kamenicama i da su oni klinci,koje smo gledali na Tv-u "branili cast grada i drzave"tako sto su taj isti grad pretvarali u Bagdad,je u najmanju ruku bezobrazno.Ne podrzavam Paradu,ali pravdanje onih koji sebe zovu "patriotama"a da ne znaju ni sta to znaci,je pljuvanje i po casti grada i drzave.Ja bih i za ove sa parade,a i za ove "patriote"sto razbijaju izloge,organizovao "dobrovoljne radne akcije",da prave puteve i pruge,ne bi im posle padale na pamet onakve gluposti.
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 10 oktobar 2010 19:03
Zoran
Anesteziranje javnosti u funkciji nastavka komadanja Srbije.
Videli smo da je od strane svih koji su u funkciji rasturača Srbije bilo poželjno i provocirano nasilje.
A videli smo i da je država reagovala pretnjama sa po 8 godina zatvora za izgrednike!

Rezultat je da je sada lakše manipulisati javnošću, glasačima, narodom...

Kao kada iskusni fudbaler verbalno isprovocira suparnika da bi ga ovaj pred sudijom napao i dobio crveni karton. Ostatak utakmice igra se sa igračem više (ili manje).
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 10 oktobar 2010 19:23
jututunac
ovo je kraj ove vlasti. Da bi se odrzali tu gde jesu jedini nacin je da uvedu vanredno stanje ili vojnu diktaturu, sto BT implicitno i najavljuje posle ovih dogadjaja. Eno i Djilas se polako distancira "diplomatskoim" izjavama ali to vise ne pomaze. Zna se kako zavrsavaju vanredna stanja...
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 10 oktobar 2010 19:29
nataša
Tzv. parada ponosa je bila organizovana i predvođena AMBASADOROM jedne strane zemlje. Takav postupak da ambasador predvodi demosntracije kojima se suprostavnja deo javnosti i to većinski je nečuven diplomatski gaf koji izlazi iz kategorije diplomatskog i predstavlja najgrubnje mešalje i nametanje ideologioja i vrednosti koje su izvan običaja sredine u kome se dotičba ambasadorka nalazi.
Ta zemlja koju predstavnja ta ambasadorka se u veinskom delu javnosti smatra neprijateljskom zemljom iz više razloga, prvo bombardovalje iz privatnih razloga i vojna intzervencija bez saglasnostu UN i otcepljenje autonomne pokrajuine Kosovo i Metohija kao i dalje razaranje teritorije i privrede Srbije.
Prema tome tzv. huligani su ponocsne malde patriote koje su izazvane, i ja ću se angažovati u njihovoj odbrani pred sudom sa tvrdljom da us bili IZAZVANIM neprijateljskim gestom stranih političara kao i KRŠELjEM OBIČAJA koji se tretiraju isto kao i kršenje zakona.
Parada je bila parada srama i besčašća, a demonstacije i junački otpor nenaoružanih mladih ljudi na nelegaloj primeni sile policije je demonstracija ponopsa i otpora.
Policija nema pravop da štiti opne koji krše OBIČAJE i koji imaju genocidne namere prema našem narodu.
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 10 oktobar 2010 19:31
Darko Stanojević
Pederi (bio je među njima i po koji homoseksualac) su „ponosito i slobodno“ prošetali centrom grada,



Bravo! Ovo je suština svega što se danas desilo i što je isprovociralo narod.
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 10 oktobar 2010 19:55
nikad glasao
KAKVA VLADA TAKVA I PARADA
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 10 oktobar 2010 20:04
Jasna
Sad dosdemokratski mediji,ove mladice nazivaju huliganima i ekstremistima,i zgrazavaju se nad demoliranjem Beograda,a ne tako davno ,pre jedno deset godina ,neki slicni mladi ljudi palili su i demolirali Beograd ,al onda su se zvali demonstranti i nezadovoljni gradjani.
Sad im dosovci prete uzasno dugim zatvorskim kaznama,kazu zaprecena kazna za izazivanje nasilja do 8 godina," kazne su duge ,pa ko voli ,nek izvoli"kaze ,gle cuda niko drugi do Homen,jedan od organizatora "Otporasa",cije su metode ,ako me secanje ne vara,bile vrlo slicne.
To se zove demokratija!!!
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 10 oktobar 2010 20:11
Srbin
Ministar na čelu homoseksualaca, a iza njega transparent SMRT DRŽAVI, eto država finansira one koji joj žele smrt,

http://www.kurir-info.rs/static/imgs/article_thumbs/600x450/uploads/2010-10/22773.jpg

dok u pozadini pucaju glave srpskoj omladini pod snažnom rukom dekokratije onih koji su rušili i palili po Srbiji i tako došli na vlast. Sad ti isti nazivaju srpski narod fašistima, huliganima, ekstremistima ... Ovo je početak kraja najgoreg režima u istoriji Srbije.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 10 oktobar 2010 20:15
Angel
Veoma dobar tekst, pokriva i odslikava većinu važnih aspekata ovog "kulturnog događanja".

Samo... ne treba ni sumnjati da će, sad već sasvim okorela i vlast koja je, sad je već očigledno, sasvim otuđena i na suprotnoj strani od svog naroda, svo to događanja svim silama nastojati iskoristiti da se učvrsti na svom putu bez alternative.

Sve potseća na početak kraja još jedne zaslepele osionosti.
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 10 oktobar 2010 20:19
Velibor
TOTALNO NAOPAKO!
Da su bar petinu angazovane policije poslali na sever Kosova i Metohije i organizovali ovo,ja bih skinuo kapu i rekao:"U redu,u pravu ste.To je za nase dobro..."
Ali ovako jasno je da oni rade samo kontra i naopako od onoga sto treba.
Dole ovakva vlada!Sto pre to bolje!
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 10 oktobar 2010 20:21
Zvonimir Kostić
Pitam se ѕašto ovi koji traže iѕbore i promene nisu ni pokušali da opravdani gnev i bes građana Srbije (posebno mladih), usmere u ostvarivanje tog cilja. Zicer i - ništa.
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 10 oktobar 2010 20:24
Kakva ce vest otici u svet...
Raspamecena i unezverena Srbija odavno uglavnom o tome razmislja: kako ce nas videti "svet" (tj. CNN) i sta ce o nama reci! "Parada" je zavrsena, vesti i slike su otisle u "svet", da li ce biti i analiza - jos cemo videti. Za razliku od unapred iznetog "izvestaja" "nesrecnog" Cedomira Jovanovica da ce "buljuci" zna se kakvih Srba juriti homoseksualce - koliko se zna, ucesnike "parade" niko nije ni dirnuo! I u "svetu" su dosad tako i izvestavali - da je to bio sukob demonstranata i policije! E, sad, zasto demonstranti napadaju policiju koja u nevidjenom broju brani sacicu homoseksualaca i koju stotinu prisljamcenih i militantnih aktivista NVO - koji nemaju sa "gej"-pokretom nista, osim sto im je ovo dobra prilika da dobiju od gazda dodatne "subvencije" za sirenje subverzivnih akcija u Srbiji - ne verujem da ce to pitanje u "svetu" bas biti postavljano. Zato, pokusajmo dati ocenu aktera danasnje "parade zandarmerije", kako neko na sajtu B92 primeti, a ostali odusevljeno odborise - mada je zapravo policija jedina i uglavnom neduzna zrtva danasnje sramote!
Pocnimo bas sa policijom - ona je gurnuta u jednu besmislenu akciju, gde su postojali veliki izgledi da ce doci u sukob sa narodom. Kad vidite kako npr. citaoci B92 gotovo placu sto policija nije upotrebila oruzje - jasno je da je policija uglavnom bila suzdzrana. O tome govori i cinjenica da su mnogo vise povreda imali policajci nego demonstranti. Dakle, policajci ne zele sukob, oni su i danas pokazali da su - cak i uz onakvog ministra kakav je Dacic - pre deo tog naroda! Uz njih, i neocekivano, "prolaznu" ocenu zasluzuje i Dragan Djilas, koji otvoreno kaze da se znalo da ce do ovoga doci - dakle, krivci su oni koji su to Beogradu i Srbiji ipak nametnuli!
Ne, nasilni demonstranti nikako ne mogu zasluziti ni simpatije, ni pozitivnu ocenu, koliko god nam ne bila po volji ova vlast! Kao sto ne mogu takvu ocenu zasluziti ni homoseksualci, koji usred opsadnog stanja idu na - zurku!? Bila je to uistinu - krvava zurka!
Preporuke:
0
0
31 nedelja, 10 oktobar 2010 21:01
Aleksandar
@ Saša

Klerofašizam je povezanost ili organizovanje fašističke ideologije (krajnje desnice) od strane crkvene jerarhije. Kod nas se vezuje isključivo za SPC, nikako za islamsku i druge verske organizacije.

Ovde jeste klerovasizam na delu, ali ne onaj koji se promovise zapadnim parama koji se ulazu u "domace" NVO i "domace" medije a la B92. Imperijalisticki klerofasizam na delu u Srbiji je spoj AMERICKOG imperijalizma i AMERICKIH protestansko-evangeklistickih sekti koje promovisu utilitasrizam (u "moralu") i (globalni) kapitalizam koji usput jedu male, nezasticene (jer nemaju SVOJU vlast) narode.
Preporuke:
0
0
32 nedelja, 10 oktobar 2010 21:08
magla
Jedan od osnovnih postulata demokratije je zastita manjina. Niko objektivan to ne moze da porekne. Oni neosporno jesu manjina i imaju pravo da se okupljaju. A ako drzava zabrani paradu zato sto neko hoce da ih bije ili ih ne zastiti kada ih neko fizicki zlostavlja onda je drzava izgubila prefix demokratska...u dalja filozofska pitanja necu da ulazim, samo sam hteo ovo da naglasim...


Znaci li to da recimo gej manjina im pravo da svaki dan organizuje gej paradu i da im se svaki dan mora obezbediti prazan Beograd kako bi drzava dokazala da je demokratska? Ako neko ima neko pravo to pravo mu nije vremenski ograniceno pa zasto onda homosexualci ne bi trazili svakodnevno paradiranje?
Sta je granica necijih prava? Na koliko parada godisnje imaju pravo homosexualci?
I kako nazvati insistiranje bilo koga pa i manjine na ostvarivanju nekog svog ipak ne krucijalnog prava na paradiranje po bilo koju cenu pa i po cenu eventualnih gubitaka zivota drugoga?
Da li je razumno ocekivati da oni koji su po pitanju gej populacije ili gej parade bili indiferentni zbvog ovakvog tvrdoglavog insistiranja na odrzavanju parade po cenu blokade Beograda, po cenu zaustavljanja normalnog zivota u milionskom gradu zarad ostvarivanja nekog sporednog prava dvestotinak ljudi i po cenu krvoprolica drugih za njihovo pravo, dakle da li je razumno ocekivati da do sada indiferentni budu protiv odrzavanja parade?
Naravno, organizatori paradiranja ne moraju da vode racuna o tome kakav ce neko odnos prema njima imati ali onda gube moralno pravo da trabunjaju da se po odnosu prema njima meri demokraticnost.
Ako neko po svaku cenu insistira na svom pravu i to pravo ostvari a cenu plate drugi, onda on gubi svaki autoritet da kritikuje drzavu jer je on zapravo povlascen posto cenu ostvarivanja njegovog prava placaju drugi.
Preporuke:
0
0
33 nedelja, 10 oktobar 2010 21:12
čitateljka iz Srpske
Vlast u Srbiji se toliko otudjila od naroda koji
je birao da ga više uopšte ne poznaje. Prosječan
gradjanin u Republici Srpskoj, kamo li u Srbiji,
znao je da ovakav skup u Beogradu ne može proći bez
nereda. Pametni i dobronamjerni su na to upozoravali, molili da se Parada (koji crni ponos!)
otkaže. Uzalud! Mora biti da je Brisel tražio
održavanje Parade kao jedan od uslova za ulazak u EU. Rečeno, učinjeno. Da poznaju vlastiti narod,
znali bi da ga je 5000 policajaca, helikopteri,
kamere, prijetnje, samo dodatno isprovociralo. Bilo
je tu i stvarnih huligana, koji su, kao i u vrijeme
mitinga "Kosovo je Srbija", našli idealnu priliku
za rušenje i kradju. Na kraju, vlast je sama sebi
dala klasičan autogol. Brisel je dobio sliku koju
je i očekivao, novi argument protiv članstva Srbije
u EU. Što ne mora biti loše.
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 10 oktobar 2010 21:17
Haralampije
Kakav bre narod, o čemu vi pričate? Danas nisu bili na ulici ni radnici, ni seljaci, ni porodični ljudi. Narod ne navlači kapuljaču na glavu, ne razbija sve oko sebe i ne krade patike. Ako nam je to slika i prilika naroda onda smo mi propala nacija.
Preporuke:
0
0
35 nedelja, 10 oktobar 2010 21:33
Moli Toma da on malo vlada! - @Zvonimir Kostic
"Pitam se ѕašto ovi koji traže iѕbore i promene nisu ni pokušali da opravdani gnev i bes građana Srbije (posebno mladih), usmere u ostvarivanje tog cilja. Zicer i - ništa." Zvonimire, da li se mozda Toma Nikolic oglasio povodom ovih "desavanja"? I ko Vama kaze da bi on "nove izbore"? On bi lepo, bas kao Djindjic i Tadic, da mu NATO pokloni vlast! Nikolic, dostojanstveni izdanak srpskog slugeranjstva, nece da ima ista sa srpskim narodom! On bi "zezlo" iz ruku Lepe Keti (Eston), uz obecanje da ce njemu, Tomi, NATO uvek priskociti u pomoc ako mu srpski narod bude "pravio probleme"! Jesu ovi sadasnji bruka - ali bi Toma bio jos gori! On ne da bi slusao Zapad - nego bi izneo celu Srbiju na "inventuru", i za svaki deo pitao Zapad: "Hocete li ovo? Dobro, uzmite!" Sve bi dao Toma, samo da bude "tata-mata" pet minuta!
Preporuke:
0
0
36 nedelja, 10 oktobar 2010 21:41
Dijasporac
Srbija nije mrtva kako su mnogi rezignirano smatrali,
ovo je početak kraja nasilja Tadića, Čede, Čanka,
Dinkića, Dejanović,Biserki,Nataša, pederi su samo povod.
Neko je skoro napisao u NSPM da Tadić i kad bi stavio zastavu NATO pakta na Skupštinu ,Srbija bi ćutala,znao sam da kipti u narodu, u seljaku,radniku,
inženjeru, mladom magistru i starom profesoru, svi hoće slobodu,dostojanstvo,ono što su imali i naši roditelji,Srbi ne mogu bez toga a hleba će biti!
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 10 oktobar 2010 21:43
Diša Jovanović
Kažu da ko se ne uposli, đavo ga uposli. Danas je bilo posla za one koje upošljavaju vlasti, domaće i strane, ostali su bili dokoni, pa izašli na ulice. Novac je podelila mala grupa pedera i policija. A batine, u oba kraja, držali besposleni i vlast, policija nije htela batine da deli sa malom grupom pedera i homoseksualcima, koji su protestovali protiv domaćih vlasti. Prilično neverovatna situacija. Nisam nikad čuo da neko protestuje protiv naroda, već samo protiv vlasti ili države, tj. državnog aparata. Ali para vrti gde burgija neće.
I da se vratim na početak, jel đavo uposlio omladinu ili one što biju za pare ili one su što se pederišu za pare?
Srpska omladina nije primila pare ni sa jedne strane, ali bilo je svuda!
Preporuke:
0
0
38 nedelja, 10 oktobar 2010 21:43
Miloje
Nema druge nade osim nade da vidimo leđa Tadiću, Dačiću i svoj antinarodnoj i ANTISRPSKOJ kamarili.
Ova omladina, što se danas pokazala i što se danas žrtvovala, je bolja od nas.
U dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci. A danas je užasna muka pod NATO diktaturom, pod diktaturom onih koji već 20 godina uništavaju Srbe, i taj posao dovršavaju preko onih koje su postavili na vlasti u Srbiji.(Izbori su bili farsa).
Preporuke:
0
0
39 nedelja, 10 oktobar 2010 21:50
Biljana Nikolić@nataša
I ja sam spremna da Vam se pridružim. Čak mislim da bi trebalo organizovati protest pred sudom za vreme suđenja.
Preporuke:
0
0
40 nedelja, 10 oktobar 2010 22:04
Nenad
Krajne realan i analitičan tekst.Svaka čast.Ovu omladinui nikad neću nazvati huliganima jer je to budućnost ove zemlje.Vlast je huliganski i siledjisjski nastrojena.Neslažem se da ova omladina nema ideologiju i da je nesvesna svojih postupaka.Svako ko je desničarski orjentisan za ovu vlast je neprijatelj.Omladina je na sebi svojstven buntovnički način iznela svoje mišljenje.Ta omladina je iznela i "5 oktobar" ali se tada nije borila za ovakve anacionalne ideje koje dominiraju ovom nesrećnom zemljom.Na kraju krajeva velika većina ovog naroda bila je protiv ove nakaradne parade.Ko može sebi da uzme za pravo da Beograd dva dana drži u opsadnom stanju zbog šačice ekstremista.Osnovna prava velike većine ovog napaćenog naroda su ugrožena ograničavanjem slobode kretanja u okupiranom Beogradu.Ovu omladinu mogu poistovetiti sa Legendarnim Valterom ili Prletom i Tihim.Da li je vredelo da ova šačica ekstremista bude razlog za štetu koju je ova omladina u sukobima sa policijom napravila.
Preporuke:
0
0
41 nedelja, 10 oktobar 2010 22:15
Pjotr Cibukov
Ovo bi trebalo da je neciji kraj. Ili ove vlasti ili srbskog naroda. Zajedno vise ne mozemo.
Preporuke:
0
0
42 nedelja, 10 oktobar 2010 22:24
@Haralampije
Kapuljace navlaci narod kada se vlast distancira od njega preko policije.
Preporuke:
0
0
43 nedelja, 10 oktobar 2010 22:26
Jasna Simonović
"Kakva ce vest otici u svet..."...Bravo za komentar, gospodine ili gospodjo!

U "zemlji slobodnih ljudi" slobodni su ljudi odvedeni u Urgentni centar, u fajlove tužilaštva i na periferiju grada...(Kuda će odande?)

(Ne znam "kako nas vidi svet tj CNN" (tamo sam danas pročitala o zlostavljanju jednog homoseksualca u Njujorku!), možda nas više ni ne vidi...)

Generacija dece odrasla na "golom parketu" ulazi u histeričnu fazu boreći se za goli opstanak od dugova, greha, nazaposlenosti itd koji su im "roditelji" servirali i to ne samo za njih već i za njihova potomstva...

"Strašna slika" iziskuje svakako "master mind"....Šta bi sa 51% vlasništva do 5. oktobra?
(Molim nekoga iz "državne elite" da zamoli gdju Clinton kao specijalistu za pitanje vlasništva da nam pomogne da se domognemo svog vlasništva)...
Preporuke:
0
0
44 nedelja, 10 oktobar 2010 22:30
Sten
@Ban Mirko
Demokratija je postovanje volje VECINE.
Evo definicije koju sam nabrzinu pronasao na internetu: "Demokratija je tako uređen politički sistem u kojem odlučujuću rieč u vođenju društvenih poslova ima narod ili njegova VECINA, odnosno predstavnici naroda izabrani na poštenim izborima."
Preporuke:
0
0
45 nedelja, 10 oktobar 2010 22:32
Vladimir Srpski
Da nije Milošević krao na izborima ne bi bila zapaljena Narodna skupština.Da nije proglašena nezavisnost Kosova ne bi bilo paljenja ambasada.Da nije uhapšen Radovan ne bi jedan mladi čovek izgubio život.Da nije bilo Parade "ponosa" ne bi Beograd bio demoliran.Nikada 6000 "huligana" nije razbijalo Beograd kad paradiraju mažoretkinje.Nikada"huligani" nisu napadali paradu dece u okviru manifestacije "Radost Evrope".Nikada nije bilo ni najmanjeg incidenta u "Ulici otvorenog srca" ili prilikom dočeka Nove godine na trgovima srpskih gradova.Posle velikih utakmica,koncerata u "Areni",dočeka sportista, nema rušenja Beograda uz neprimetan broj policajaca.Dakle,za ovakav izliv besa mladih ljudi mora da postoji razlog,a razlog daje upravo vlast svojim nepromišljenim potezima.I to svaka od naroda otuđena vlast bila ona bivša,sadašnja ili buduća.
Preporuke:
0
0
46 nedelja, 10 oktobar 2010 22:35
IGGY
Haralampije,
Da, ovo je narod. To su deca od 15-18 godina, koji bi trebali da postanu radnici, seljaci, ali u ovoj zemlji nece imati prilike. Oni ne znaju, ali osecaju da nema perspektive za njih, a energija mora negde da se isprazni. 5. Oktobra 2000, imali su 5-8 godina. To su deca demokratije. Vas stav je nezrelo populisticki, a stanje nase omladine je uzasno.
Preporuke:
0
0
47 nedelja, 10 oktobar 2010 22:46
Biljana Nikolić@Haralampije
A ko je bio danas na ulicama po Vama?! Ili je Vama "narod" samo onaj ko razume engleski i smeje se stranim diplomatama?!
I da Vas pitam - ko je krivac što je onoliki broj dece koja su 2000te imala od pet do osam godina izrastao u nezadovoljne i nasile tinejdžere?! Ko ih uči da su Srbi neonacisti, fašisti, zločinci? Ko ih drži u Srbiji bez perspektive, ko im drži roditelje bez posla ili sa mizernim platama? Ko treba da im obezbedi uslove za bavljenje sportom, kvalitetno obrazovanje, ko treba da ih ohrabri, podrži, oblikuje? KO JE TU SAMO KAD TREBA DA IH KAZNI I NACRNI?! Ako mi pomenete par desetina najboljih učenika i studenata koje država pošalje na besplatnu ekskurziju u Evropu i to danima razvlači po štampi, odgovoriću Vam da je ledena Hala Pionir donela odluku da se deca(starost od 6-14 godina) koja treniraju hokej u klizanje NE SMEJU ZAGREVATI UNUTAR SPORTSKOG OBJEKTA, pitaću Vas koliko bazena u Beogradu radi,u kakvom su stanju sportski objekti i koliko je jeftino baviti se sportom?!
Narod je gladan, bedan, obespravljen, ponižen i napokon DIŽE GLAVU, sviđalo se to Vama ili ne.
Preporuke:
0
0
48 nedelja, 10 oktobar 2010 23:15
Senka Young
Kako je „omladina“ odjednom postala „huligani“, „klerofašisti“ i „neonacisti“?
To pitanje je srz dogadjaja ovih dana.
Odlican tekst . Hvala
Preporuke:
0
0
49 nedelja, 10 oktobar 2010 23:45
Kosta P.
Uh bre, odmorih mozak citajuci ove komentare. Svaka vam cast - svima.
Samo da vas zamolim - da pomognemo ovoj deci, da ih ne ostavimo na vetrometini ovim zlotvorima.
("...reakcija drzave ce biti jeziva...").
Da pozovem sve dobre ljude iz inostranstva, da pomognu novcanim donacijama. A Beogradjane, da daju podrsku deci pred sudovima... Borba ce na zalost da bude duga i teska, ali vidim da se svi slazemo, da je ovo pocetak kraja...
Preporuke:
0
0
50 nedelja, 10 oktobar 2010 23:48
Mile
NATASA:19:29@ Tako je mesanje stranog ambasadora to je zadiranje u ustavni poredak. Sutanovceva izjava pred prostorijama DS "ovo su fasisti". Dali je to zabelezila Zoriceva KAMERA? Izjava Zorica "zapamtice oni". Kako se to naziva, kako se takve stvari kvalifikuju?
Preporuke:
0
0
51 nedelja, 10 oktobar 2010 23:51
dragoslav pavkov@nataša,Biljana Nikolić
Imate moje simpatije i podršku u svakom pogledu.
Preporuke:
0
0
52 nedelja, 10 oktobar 2010 23:56
dokonte
Jedna stvar je malo promašena,
nije policija, službenici, htela tamo biti već po naređenju morala. Htela je vlast.
Preporuke:
0
0
53 ponedeljak, 11 oktobar 2010 00:20
Čas(t)lav
Nekoliko kratkih opservacija:
1. danas je Beograd (konačno) obeščašćen (komentar Studija B glasi, citat: "Treća sreća" - Samo čega sreća pitam ja!)
2. pa ipak, ulice su bile prazne, narod je spustio škure ili ti roletne
3. sodomisti su šetali u zatvorskom krugu koji je štitilo 6.000 policajaca (+pomoć u specijalcima iz Nemačke kao prilog za suočavanje sa prošlošću koju nad nama sprovode denacifikatori Talkota Parsonsa)
4. Jedan od zastupnika NATO-pakta za Srbiju Čedomir Jovanović plačnim glasom je priznao da je ovako "izgurana" šetnja "gejeva" sramna, i da je ona poraz za Srbiju (eto kačno se Čeda i ja složismo bar u nečemu!)
5. Sada svi znaju da je tadić (namerno malim) najobičniji potrčko Hilari Klinton.
6. Već u sredu ima novi zadatak. TREBA DA JOJ OČISTI CIPELE. Svojim obrazom.
Preporuke:
0
0
54 ponedeljak, 11 oktobar 2010 00:50
Zivela Slobodna Srbija
USTALA JE SRBIJA!!!Mladost Srbije je danas sacuvala obraz i dusu!!!dok se vlast B.Tadica prodala!
Preporuke:
0
0
55 ponedeljak, 11 oktobar 2010 00:54
Ignjatije
Ljudi u vlasti su toliko bahati i bezobrazni da mi nije jasno kako nije bilo deset puta više ljudi na ulicama.
Preporuke:
0
0
56 ponedeljak, 11 oktobar 2010 01:39
Neda
Nije ovo prvi put da srpska omladina čuva obraz svojim uplašenim i ucijenjanim roditeljima.
Preporuke:
0
0
57 ponedeljak, 11 oktobar 2010 01:42
Ko nije "zreo"? - Ili: Pokazna vezba umesto "parade"
Medju umerenim misljenjima cesto se susrece ono da Srbija jednostavno nije "spremna" ili "zrela" za ovakve "manifestacije". Cenim pomirljivost i dobru volju takvih komentatora - ali njihova ocena naprosto promasuje sustinu ovojesenjih zbivanja!
Ponajpre, Beograd je uvek bio otvoren grad, i nesumnjivo je takav i danas! I sasvim sigurno jedna "setnja" homoseksualaca ne bi bila problem za Beogradjane - da su "priredbu" organizovali sami, svojim novcem i na manje upadljivom mestu! Mejdutim, obrukali su se "gej"-aktivisti, time sto su dozvolili da im rezim organizuje "paradu"! To, jednostavno, nigde u svetu nema! Vlast se u takve stvari ne mesa, ne zakazuje niti finansira ovakve privatne akcije. Dozvoliti - da. Zastititi - da. Ali ne i organizovati ih, iz vlastitih pobuda, i novcem poreznika. Dakle, rezim je instrumentalizovao homoseksualce, okrenuo i protiv njih i protiv policije vecinu srpskog naroda! Iako je rezim znao sta ce biti - o cemu govori otvorena i jasna reakcija beogradskog gradonacelnika Djilasa, koji se pokazao kao jedini odgovorni politicar na "zutom" nebu srpske vladajuce politike! Dakle: 1) aktuelni rezim Srbije apsolutno nije zreo ni za jedan vazan posao, cini sve naopako, i protiv interesa i vecine i manjina! 2) koliko ni "gej"-paraderi zaista nisu zreli pokazuje cinjenica da su slavili "zurku", dok je oko njih - i zbog njih - prolivana krv! Takva neverovatna neosetljivost i samozivost pokazuje da oni mozda ipak nisu kao ostali! Ako im je njihova straznjica i njihova razonoda vaznija cak i od zivota ljudi koji su tu bili da njih brane, onda s takvima nesto ozbiljno nije u redu! I, bi li lepa "zurka"?! Kad budete spremni da zaista "veselo", tj. "gay", kao u "svetu" na koji se pozivate, sami organizujete priredbu - bice sve u najboljem redu! Ali, dok vas na uzici vode razbijaci Srbije i sve vam organizuju, dok se rugate Srbiji ("Kosovo, sused Srbije!", podvriskujete) - kako mozete ocekivati da vas iko ozbiljan uzme ozbiljno?!
Preporuke:
0
0
58 ponedeljak, 11 oktobar 2010 01:51
Markus
GEJ PARADA 10.10.2010-ČEDOMIR JOVANOVIĆ PSUJE PROLAZNIKA (...i trebe cu da ..bem)

http://www.youtube.com/watch?v=GrRRYC5ubAI&feature=related&fmt=5
Preporuke:
0
0
59 ponedeljak, 11 oktobar 2010 02:02
Nikola Mihajlović
Slažem se sa tekstom u smislu šake homoseksualaca i gomile pedera (vandala) koji divljaju po gradu.
Preporuke:
0
0
60 ponedeljak, 11 oktobar 2010 02:10
Vidosava
Moja prababa je rodila Devetoro srba. Pradeda je stradao na Cerskoj bici, dedina tri najstarija brata su poginula na Solunskom frontu, jednog su ubili bugari,jedan je stradao kraj Trsta... za koga...???
Da oni su svi najverovatnije umobolni, jer skoro niko od njih nije umro prirodnom smrću i nikada nisu živeli u blagostanju i demokratiji.
Da ja pripadam ovoj *drugoj Srbiji kojoj praziluk viri iz ...
i moj inače vanbračni sin je jedini naslednik loze.
Da bi dokazala svoju odanos jevropi, (namerno malim slovom) moraću svog sina jedinca vaspitavati u gej maniru. A ista ta evropa se faktički sprdala sa srpskom vojskom, topovska đulad koju su morali šmirglati da bi je mogli ubaciti u cev...
Tamo daleko, što dalje evropo taktva kavka si.
Ja nikada nisam čula za francusku buržoasku revoluciju, socijaliste utopiste, Getea, Voltera, nemam pojma ko je Mocart, ne zanima me uopšte Niče, Paster, Kronin, Dima.. Volim Maneova platna bez obzira što se skupljaju pri pranju, da li je ono neki Lorka bio Dalijev ljubavnik? i koga je bilo briga za to! Ala volim te zeleno...
Gernika...Da ja sam neobrazovana brkata srpkinja, zaostala u razvoju koja se usudila da u drugoj polovini života postane samohrana majka.
Da zlo bude takvo kakvo je, moj sin ima par mogućnosti. Da strada u ratu, da ode odavde (ja bih mu preporučila Kinu...)da postane gej ili se učlani u vladajuću koaliciju.
Preporuke:
0
0
61 ponedeljak, 11 oktobar 2010 02:12
Milan
Tadiceva vlast je izgubila legitimitet i ustavnu utemeljenost. Kada nepravda postane zakon- pobuna postaje obaveza. Iskreno se nadam da ce svaka ishitrena reakcija rezima biti samo katalizator njegovog ubrzanog pada. Gradjanska neposlusnost, strajkovi i pobuna ponizenih i uvredjenih kucaju na rezimska vrata. Nece ih pet MMF-ova i milion PR Gebels-agencija spasiti narodnog nezadovoljstva.
Preporuke:
0
0
62 ponedeljak, 11 oktobar 2010 02:33
drabra
Hvala autoru sto je ucesnike parade nazvao srpskim imenima: pederima. Po recniku srpsko-hrvatskoga knjizevnog jezika onaj koji upraznjava pederastiju se naziva pederom. Gejovi su mozda u Engleskoj ili tamo negde, kod nas su sve sami goli pederi.
Preporuke:
0
0
63 ponedeljak, 11 oktobar 2010 02:39
Drago F.
NEĆU VIŠE
PRIHVATIĆU NEŠTO

pre 13 č. NE RAZMIŠLjAM VIŠE. POLAKO SE OPORAVLjAM OD PRVOG PEDERSKOG UDARA OD JUTROS. PIJEM ČAJEVE, SNIŽAVAM PRITISAK ( TLAK) I TEMPERATURU, BOLjE MI JE. DO JE DOBAR ZNAK DA ĆEMO MI NESLOBODNI OPSTATI. A MOŽDA ME I ŽENE MOG ŽIVOTA PODRŽE...

pre 13 č. POLAKO SE PRIMAM NA NADOŠLE SLOBODE. BLAGONAKLONIJE GLEDAM NA ŽENSKI PEDERAJ. ALI SAMO KAD JE GLEDANjE U PITANjU..

pre 13 č. IPAK JE DATUM POGREŠAN.
MISLIM DA JE TREBALA SLOBODA SRBIJE ZAKUCATI NA NAŠA VRATA PRE PET DANA.NA TAJ DAN SU SVE SLOBODE I BLAGOSTANjA NAGRNULI NA VRATANCA SRBIJE.

pre 13 č. KOBNA PORUKA:
LjUBITELjI PEDERAJA MOGU SE SLOBODNO, BEZ GRIŽE SAVESTI, OTKAČITI SA MOG PROFILA I OSTAVITI ME U NESLOBODI.

pre 13 č. ZAMIŠLjAM SNAŽNE LjUBAVNE DRAME U KNjIŽEVNOSTI NA TEMU PEDERSKIH POSLOVA. KADA LI ĆE PREĆI U KLASIKU?

pre 13 č. O ČEMU RAZMIŠLjAM: U SRED SRPSKIH NEVOLjA ČESTO SE ZAPITASMO: ,,ŠTA BI NA TO REKAO NIKOLA PAŠIĆ ?,, DA, ŠTA BI REKAO NA TO NIKOLA PAŠIĆ?

pre 14 č. IMAM PROBLEM. DA BIH OSTVARIO INTERNACIONALNU KOMUNIKACIJU PO PITANjU PEDERAJA, TRAŽIM POMOĆ. KAKO SE TO PIŠE: ,, GAY, GEY, GOYA, GELL, YEY,, ILI NEKAKO SLIČNO..PLEASE...

pre 14 č. POSTOJI I SLOBODNO SEKSUALNO OPREDELjENjE-NEKI OBOŽAVAJU KOZE. OCENjUJEM TO POZITIVNIM: BAR IMA NEKO KO SE BRINE O NEGOVANjU STOČNOG FONDA.

pre 14 č. DANAS JE 10. OKTOBAR. KAKO NISU ZA PEDERSKA POSLA IZBRALI NEKI DRUGI DATUM, RECIMO VIDOVDAN. VALjDA IM SE OMAKLO.,,

pre 14 č. S.ČIPLIĆ, MINISTAR IZ SR. KAMENICE : ,,DANAS JE SRBIJA POSTALA SLOBODNA,,
D.PAJANTIĆ, NIKADA MINISTAR IZ N.SADA: ,, DANAS JE SRBIJA POSTALA PEDERSKA,,


pre 14 č. · DANAS JE POSEBAN DAN. NEŠTO MI NIJE DOBRO. OSEĆAM,OSEĆAM SE PEDERSKI.
Preporuke:
0
0
64 ponedeljak, 11 oktobar 2010 02:40
Draguna - Uzice
Molim vas, koji tekst govori o tome da je Srbima u Novom Pazaru pre dva dana zabranjeno okupljanje ???

TO JE VEOMA ZABRINJAVAJUĆE ??? SRBIJA je zemlja Srba, većinski narod je srpski, ZAR NE???
Preporuke:
0
0
65 ponedeljak, 11 oktobar 2010 04:27
Nina
Ono što se dešava, jeste da par plaćenih aktivista moraju da opravdaju novac koji su dobili i organizuju Paradu, kao što je Otpor svojevremeno opravdao pare koje je SAD uložio u njih. Kad su izvršili zadatak, pare su presušile i oni su nestali (tj. utopili se u DS).

Kao što su obojene revolucije orkestrirane iz SAD na početku imale uspeha, pa su onda propale, tako će i ovi nesrećnici (no-gay) biti zaboravljeni, kad više ne budu dobijali stranu podršku i kompletno izrežirane scenarije ponašanja i delovanja.

A Tadićev režim je toliko ucenjen, da ne sme da pisne. Moraju da slušaju i da se pokoravaju. Porodična šetnja sa preko 10,000 mladih je pokazala da je odrasla nova, prava Srbija, čiji glas počinje sve jače da se čuje. Ta bujica će odneti Tadićev režim nepovratno!
Preporuke:
0
0
66 ponedeljak, 11 oktobar 2010 05:10
Sida i demokratija
Vec se svode prvi "racuni": koliko je drzava platila za odrzavanje "parade" i "zurke" nakon "parade", kolika je steta nacinjena u sukobu demonstranata i policije, koliko je Srbija izubila - a dobila zasigurno nije nista. Oni koji propagiraju i novcano podupiru homoseksualizam vesto izbegavaju, medjutim, da odgovore na sustinsko pitanje - koliko novca drzava trosi na lecenje bolesnih homoseksualaca, i koliko bi se ti troskovi uvecali zeljenim sirenjem homoseksualne "populacije"! Sutnja o posledicama homoseksualnog "izbora" pravi je zlocin prema mladim ljudima i deci - jer, propaganda "gej"-aktivista i "gej"-rezima zeli da homoseksualnost predstavi kao nesto "napredno" i "prirodno", tako da to da to mladi mogu "izabrati", kao sto izaberu vrstu muzike! Naravno, tu je vec sadrzan i jedan paradoks: da se nesto sto je toboze "prirodno" moze izabrati, pod dejstvom propagande! Opasnost o kojoj je gotovo zabranjeno govoriti jeste da takav, homoseksualni "izbor" moze imati razorno dejstvo na zdravlje i zivot! Trebalo bi da mladi, ali i njihovi roditelji, vide na Zapadu i posebno u Americi goleme "spomenike" sa hiljadama upisanih imena - sve mladi muskarci, i svi pomrli od side! Ko to zeli da i nasi muskarci umiru mladi, i da njihove mame obilaze njiohve grobove, umesto da se igraju sa njiohovom decom?
"Lepo" je sto se javlja sekretar Homen, iz Ministarstva pravde, sa pretnjom da ce, nakon demonstracija, odgovor "drzave" biti "jeziv" (!?!), "lepo" je i sto ministar za ljudska i manjinska prava brine samo za svoje omiljene "gejeve", trazeci za njih vise nego sto ima iko u Srbiji - ali bi bilo lepo da se javi i ministar zdravlja T.Milosavljevic! Sa ciframa o obolelim, o rizicima homoseksualne prakse! Ili je on zauzet pokusajima da potrosi goleme ostatke proslogodisnje vakcine protiv izmisljene epdiemije "svinjske" gripe? Od tog ministra ne ocekujemo da nesto zna o Homenovoj "jezivoj" demokratiji, ali o jezivim posledicama side i u Srbiji sigurno ponesto zna!
Preporuke:
0
0
67 ponedeljak, 11 oktobar 2010 05:44
Boba Borojevic
Treba naglasiti da su na celu povorke "ponosa" bili strani diplomati. Upravo oni koji neprekidno rade na unistavanju Srbije i srpskog naroda: ambasadorka Amerike, i predsatvnici EU.

Cista provokacija i zelja za jos vise srpske prolivene krvi!
Da Srbija ima svoju vladu ona bi odmah naredila da se iz Srbije izbace svi provokatori i "pesaci" iz nedeljne povorke sramote. Ali je nema!
Zbog toga ce mu valjda ubrzo doci kraj!
Preporuke:
0
0
68 ponedeljak, 11 oktobar 2010 06:12
Srbija
Svaka čast za ovu temu.
Bio sam na mnogim protestima pre i posle 5 oktobra.Sada žalim ali ne što je Sloba otišo nego što smo doveli ove na vlast.Tada sam imao oko 20 godina i kada smo išli na policiju tadašnje vodje protesta , koji su sada na vlasti , su nam govorili da idemo i da se borimo za svoja prava i demokratiju a sada kada to isto radimo nazivaju nas huliganima i fašistima.Dokle više ovo nakaradno izvrtanje značenja demokratije.Ova dešavanja me podsećaju mnogo na vreme Miloševića kada su nas mediji nazivali stranim plaćenicima,anti Srbima.Sličnosti su velike samo su reči i značenja izmenjena.Jedini razlog što ova omladina ovo radi jesu beda i jad i što uz sve to žele da nam nametnu jednu nakaradnu ideologiju. A Xaralampiju i ostalim koji misle slično bih poručio da ne kritikuje omladinu kojoj jedino taj način ostao da pokažu svoje nezadovoljstvo i koje je veoma blago pokazano u odnosu na 5 oktobar kada je zveckalo i oružje... a oni koji žale milion evra i što ovaj narod treba to da plaća neka više žale ljude koji su ostali bez posla i budućnosti za svoju decu.A da ne govorim o enormnom bogaćenju ljudi iz vlasti i korupciji u celoj zemlji koja se nije pomerila , po statistikama, još od pada Miloševića.
Ja se slažem sa predlogom da se ta omladina ne ostavi na cedilu već trebamo zajedno svi otići za Beograd i dokazati da to nisu huligani već ljudi koji su željni lepog života i budućnosti i da im to ni ova ni bilo koja druga vlast ne sme uskratiti...
Preporuke:
0
0
69 ponedeljak, 11 oktobar 2010 07:35
Nina
Ja sam učestvovala na prošlogodišnjoj Porodičnoj šetlji i bilo je predivno. Preporučujem da pogledate ovaj predivan video sa te šetnje. Vladajući režim ne podržava tu mladost i lepotu, a podržavaju nastranost u ime ”europskih integracija”.


http://www.youtube.com/watch?v=VPGs9BvDoyY

Zaslužili su da odu u istoriju kao jedan od najgorih srpskih režima!
Preporuke:
0
0
70 ponedeljak, 11 oktobar 2010 07:42
Odgovor
Od 200 uhapšenih samo 16 je maloletnih, ne čak ni 10%. Ne gurajte priču o jadnoj raspamećenoj deci, jer to nije tačno. Kada će se ovde stvari nazvati pravim imenom? To su huligani koji su krenuli da biju jer su hteli da biju, i da kradu jer eto pružila se prilika, ne zanima ih ni šta se održava sa druge strane policijskog kordona, a ne zanimaju ih ni porodične vrednosti (gađati trudnicu u poodmakloj trudnoći jer se našla ispred sedišta DS-a???), a ni pravoslavlje, još manje srpstvo. To su im izgovori koje im se vešto serviraju, pa kad huligani krenu da biju posle imaju da kažu, e oni su nas naterali jer su Albanci, homoseksualci, za EU itd. ZA NASILJE SU KRIVI SAMO ONI KOJI NASILJE VRŠE!
Preporuke:
0
0
71 ponedeljak, 11 oktobar 2010 07:44
Za Senku
Oni jesu huligani . Od 200 uhapšenih 16 maloletnika - nisu deca, znali su šta rade, i treba da preuzmu odgovornost.
Preporuke:
0
0
72 ponedeljak, 11 oktobar 2010 07:47
Visarion
"Uspeli smo".U čemu?Igrali su se vama.I igraju se nama.Baš svetkse moćnike briga za vas i za nas .Važno je da nas ponize, da nas sukobe, da nas testiraju .Država je legla na tu rudu.Nemestili bolnički auto s imenom omražene televizije da bi ga omladina razbila kao simbol tuđe moći i vlasti i da biste ih nazvali huliganima.Nove trolejbuse sklonili da ne budu polupani a bolnički auto namestili da se gnev na njega sruči i jednu patetičnu ženu osgtavili unutra da bude svedok.Sve je to belosvtska režija i račun.Tačno su znali kako ćemo da reagujemo i kad smo reagovali oni nas u divljake računaju.Oni što Srbima na Kosovu seku glave i kablove, što žive pomoću prodaje droge po svetu, što ruše manastire - nisu divljaci .Oni koji od njih stradaju- jesu.Da bi dokahzali da smo inferiorni i konfliktni samo u međusobnim sukobima, namestili su nam paradu nazvali je "ponosom" da nas izvređaju i izirirtiraju i da nam šargarepu s razlogom još dalje izmaknu a močugu nad glavom namaknu.
Jesu huligani oni što nove fotelje u trolejbusima seku, ili ih ruže grafitima i te treba snimati i ganjati ali ove kojima se manipuliše kao svima koji su za tu paradu vezani treba pustigti na miru.Nisu huligani oni koji izražavaju gnev naroda progtivu stupica , neslobode, citedele u koju nas taj moćni svet stavlja , koji nam je pozajmio trideset miljardi evra i dao vlast koja s tim parama nije ni za jotu ništa od 2ooo- dite pomerila, nego nas je još dublje u egzistencijalni pakao gurnula.Svi smo na gubitku samo je Kacin dobio pravo da nam soli kardeljevsku i koroševsku pamet soli što smo Slovence izmislili da se pate , a mogkli su Švabe da postanu pa da ih bog vidi.
Preporuke:
0
0
73 ponedeljak, 11 oktobar 2010 07:50
Sigi Singidunum
L'etait c'est mois- Drzava to sam Ja...

Tvrdnje naseg predsednika i ministarstva pravde sa pocetka gornjeg teksta, da je "napad na policiju napad na drzavu" i da ce "odgovor drzave biti zestok" u stvari otkrivaju sustinu rezimskog insistiranja na iracionalnoj "paradi ponosa"- Kada je ishod te parade bio veoma predvidljiv, uzimajuci u obzir "rezimsku" medijsku kampanju, kao i ignorisanje misljenja vecinskog dela Srpskog gradjanstva (koje je prethodilo "istoj").
Dakle ovi gornji anticipirani dogadjaji ce posluziti vladi kao "izgovor" za daljnje ogranicavanje gradjanskih i medijskih sloboda u Srbiji i prakticno uvodjenje neke nove "sestojanuarske diktature" u Srbiji. To sve nam nece pomoci da udjemo u EU, vec ce nas od iste udaljiti- sto mozda i jeste cilj ovih "nasih vlasti", posto se vec i u samim vladajucim krugovima ulazak u EU, u naredne dve decenije, smatra nerealnim; Uostalom mogli smo i sami da uocimo novi (doduse jos uvek "stidljiv") slogan vladajuce koalicije "Da Evropa ima alternativu".
Takvim gornjim cinjenjem ce nasa evropska politicka reputacija biti bespovratno ostecena. Vec i sada je veoma negativna, ne zbog nemogucnosti da organizujemo paradu sacice homosexualaca (koja je u ovom slucaju bila "fiasco", i vise je licila na Sprovod nego na Paradu)- Vec zbog flagrantnog krsenja Medijskih Sloboda u Srbiji od strane naseg "demokratskog" rezima; Koji vec sada ima u "pripremi" nove represivne zakone, koji ce daljnje dovesti do alijenacije rezima i naroda, i sigurno izazvati osudu slobodne i demokratske Evrope.
Sve ce to u skoroj buducnosti, ako se rezim "ne dozove pameti", dovesti do reprize "jucerasnjih" nemilih dogadjaja, kao i do sabsekventnog "rumunskog scenarija" na Beogradskim ulicama...
Preporuke:
0
0
74 ponedeljak, 11 oktobar 2010 08:28
Ponosni ucesnik parade
U znak zahvalnosti policiji i svama koji su nam pruzili podrsku od silne ljubavi izahvalnosti dodje mi da im pokazem ljubav
Preporuke:
0
0
75 ponedeljak, 11 oktobar 2010 09:25
Zagor
Gledam kod suseda televizijske izveštaje o nasilju izazvanom paradiranjem u Beogradu. Susedi su sredovečni ljudi: žena, već nekoliko godina, pošto je otpuštena iz propale državne konfekcije, radi u privatnoj krojačkoj radionici za "platu" od stotinak evra mesečno, muž, zanatlija, još uvek radi za siću u polurasprodatoj društvenoj firmi, gde svako malo mesecima ne primaju ni dinara.
Na vesti o paljenju sedišta DS-a i napade na zgradu RTS-a i sedište SPS-a reaguju burnim odobravanjem.
Na istovetne, jednodušne reakcije nailazim kod svih u kraju gde živim. Sve su to mirni, porodični ljudi, koji se trude da nekako sačuvaju i prehrane svoje porodice, kloneći se bilo kakvih protesta.
Takvu jednodušnost kod njih nisam video ni povodom martovskih događanja 1991, ni povodom demonstracija 1996/7, ni povodom 5. oktobra 2ooo...
To su ljudi kojima je odavno uskraćeno pravo na rad i zaradu, pravo na iole pristojan život, pravo na stvaranje porodice, pravo na lečenje - i to od strane onih koji su se navadili da žive od otimačine i koji neće da se leče. Kod mnogih sam osetio želju da se pridruže onima kojima je policija stala na put. Takvi su to huligani.
Tadići i njegovi veseli mladići su na najboljem putu da konačno ujedine narod. Samo napred, momci!
Preporuke:
0
0
76 ponedeljak, 11 oktobar 2010 10:00
Pera Panker
„Do sada je privedeno 249 lica, od kojih je 54 maloletnika. Od privedenih, zadržano je 131 punoletno lice. Međutim, ono što je vrlo interesantno je da je 60 posto od privedenih lica, van teritorije Beograda, iz unutrašnjosti Srbije“, kaže Veljović.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=10&dd=11&nav_category=12&nav_id=464440
Preporuke:
0
0
77 ponedeljak, 11 oktobar 2010 10:12
Miroslav
Zašto u Novom Pazaru policija nije rasterala huligane, i da li će se tamo koristiti video snimci kao dokaz za napade na policiju, ili ono tamo nisu bili huligani, ili možda ono tamo nije bila policija, ili možda N.Pazar nije Srbija...
Preporuke:
0
0
78 ponedeljak, 11 oktobar 2010 10:35
Nebojša
Sudeći po snimku iz ptičije pesrpektive, (čini mi se Studio B), bilo je do 500 ulsnika, računajući sve strane "goset" koji du došli da pruže podršku.

Sinoć na B92 kažu oko hiljadu.
Jutros kažu "više od hiljadu".

Večeras će verovatno reći dve hiljade, i tako dok ne dođu do kritičnog broja, ili nekog koji bi bio dovoljan da pokaže našu "zrelost"
Preporuke:
0
0
79 ponedeljak, 11 oktobar 2010 10:45
Dejan
Neko od komentatora se upita da li LBGT populacija ima pravo da organizuje Pride svake nedelje? Teoretski da, mada ne verujem da o tome ma ko normalan razmišlja. Pitam se da li "cvet nacionalne omladine" ima pravo na korišćenje mozga? I da, nemojte ovo samo upoređivati sa 09. martom
Preporuke:
0
0
80 ponedeljak, 11 oktobar 2010 10:46
brm
Ban Mirko
"Jedan od osnovnih postulata demokratije je zastita manjina."
"osnovni pOstulat demokratije" je da manjine i većine ne postoje DA SU SVI GRAĐANI RAVNOPRAVNI KAO POJEDNICI..možda je tako kako ti kažeš bilo u DDDR i li demokratskoj republici Koreji, ali u SAD, Francuskoj, Engleskoj, današnjoj putinovoj Rusiji, jAPANU, J.Koreji SIGURNO NIJE..
tebi i ovoj vlasti (a i bivšim od slobe do voje) su očigledno pogrešni uzori..
Preporuke:
0
0
81 ponedeljak, 11 oktobar 2010 10:48
Ivan Pejic
Ovo nije trebalo da se desi.Ne ovom prilikom.Trebalo je da grad bude zloslutno pust..Bez i jednog pokreta..A kada sve prodje,ukljucujuci i posetu one americke spodobe,onda cela Srbija u Beograd,I SVOM SNAGOM,MOTKAMA na zutu smrt.Ovo je samo odlaganje neizbeznog,a obracun sa kriminalcima koji unistavaju drzavu je neizbezan..Sto pre,to bolje!
Preporuke:
0
0
82 ponedeljak, 11 oktobar 2010 11:06
tamo daleko
Vec 20 godina po belom svetu, moja generacija je grubo izigrana i iskoriscena...ali sada su maske pale, nema vise prevara, pravi neprijatelj je razotkriven. Ova omladina daje veru u buducnost i budi izgubljenu nadu.
Preporuke:
0
0
83 ponedeljak, 11 oktobar 2010 11:06
sasa
Ja mislim da ovde niko nije pobedio pa i ako jeste, a misli se na ove sa poremecajem ili ti nastrane,dobili su pirovu pobedu. Oni gradjani koji ih nisu primecivali i koji nisu imali nista protiv tih bolesnika, vec su samo bili protiv te parade sada ih drugacije posmatraju i to u negativnom smislu.Ja sam jedan od tih gradjana sada.
Ako vise zlih ili nemoralnih ljudi, kojima je tudji pelin sladji od svojeg meda,govori stalno o nekom dobrom coveku da je on los onda ce ostali poverovati da je zaista los i ako znaju da je dobar.To sad rade neke televizije i politicari nasoj "omladini".
mogu jos mnogo toga da napisem ali bi onda bio dosadan i niko ne bi citao prdugacak komentar.
P.S. Pismene budale su mnogo opasnije od nepismenih budala!
Preporuke:
0
0
84 ponedeljak, 11 oktobar 2010 11:15
Čekalac i čikalac
Konačno se bar ovde velika većina komentatora složila, ali je nužan i sledeći korak. To je, ne samo verbalna, već i konkretna i manifestna logistička podrška Nataši u njenoj plemenitoj misiji. Ko će da je osmisli i organizuje? Čekamo...
Preporuke:
0
0
85 ponedeljak, 11 oktobar 2010 11:36
Jela
deca ginu na ulicama
Preporuke:
0
0
86 ponedeljak, 11 oktobar 2010 12:24
Milan Šeećerović
@Biljana Nikolić, Nataša, Dragoslav Pavkov.
Evo i mene sa vama!
Preporuke:
0
0
87 ponedeljak, 11 oktobar 2010 13:43
šarka
Ništa nije gotovo to treba i da u državi znaju, tek je počelo. Akcija, akcija se traži.
Niko posle ovih 30 godina zablude i na svakih 10 godina neke nove revolucije određene grupe komunjaša ne treba da ima zablude o tome šta nas čeka u budućnosti i šta treba raditi.
Narode podigni glavu, otvori oči, vrati se sebi i Bogu i onda će sve se promeniti.
Ako su šta uspeli, onda su uspeli da nas motivišu, da nam otvore oči i da znamo šta hoćemo. Živela Srbija
Preporuke:
0
0
88 ponedeljak, 11 oktobar 2010 14:10
milos petrovic
Braco Srbi,
Sta god da je to bilo juce, pa makar i parada pedera, ne opravdava onakvo divljacko rasturanje sopstvenog glavnog grada, prestonice srpstva.
Preporuke:
0
0
89 ponedeljak, 11 oktobar 2010 14:13
Vladimir Marjanović
Apelujem na to da neko od vrsnih i širokoumnih analitičara sa vašega sajta obrati pažnnju na sldedeće činjenice i da na sledeću analogiju skrene pažnju javnosTi: Svi znamo za događeje sa RTS-om za vreme NATO agresije. Sećamo se da Milanović i ostali pored agresora, takođe snose odgovornost zbog žrtvovanja ljudi da bi se ono iskoristilo u propagandne svrhe.
E sad postavljam pitanje famoznog Veranovog MAMOGRAFA. Ko je pored bezbednosne procene rizika ostavio u centru grada to vozilo, doktorku da u njemu radi u nedelju u vreme najavljenog okršaja omladine i režima? Ko ima interes da istraumira doktorku da bi se ona preplašena pojavila na tv ekranima? Konačno, postavljam još par, možda suvišnih pitanja. Da li je Matić, Milanović ovog režima? Ako nije, ko je onda odgovoran za slučaj "MAMAC - MAMOGRAF"?

Uz napomenu režimu: I Milošević je mislio da je narod sis'o vesla.
Preporuke:
0
0
90 ponedeljak, 11 oktobar 2010 15:01
Milena Matić
Jučerašnji događaji su očigledan primer autizma odnarođenog režima žute elite, suludog samozadovoljstva bivših Otporaša, i jasan dokaz da ovde vladaju ambasadori tuđih država. Čik da vidimo ambasadore stranih država da u recimo, islamskim zemljama promovišu slične paradne budalaštine!
Omladina, ova deca, koja su juče jurišala na nindže kornjače, što reče moj sin, je svesno zapalila baš sedište DSa. Mogu vlasti stavljati glavu u pesak, ali jasnijeg signala nema! Kad omladina juriša na naoružanu policiju znak je da je dogorelo do nokata!
Preporuke:
0
0
91 ponedeljak, 11 oktobar 2010 16:16
gavrilo
niko da se sjeti i da kaže da je za sve KRIV Slobodan Milošević!
Preporuke:
0
0
92 ponedeljak, 11 oktobar 2010 18:16
Slobodan Radulović
Tzv. “Paradu ponosa” organizovali su i po svaku cenu podržali bahati srpski vlastodršci, koji se ponose što su pomogli da se upropaste tradicionalne pozitivne vrednosti i finansijski resursi Srbije.

Da nije tako ne bi Ivica Dačić davao objašnjenja da je "Parada ponosa" prilika da se svetu pokaže da je vlast u Srbiji sposobna da “odbrani ono protiv čega su većina građana Srbije”.

Pa eto, pokazali su da su zaista u stanju to da urade i valjda su zato i toliko ponosni na sebe i svoje postupke.

Žalosno u svemu tome je što ni gej populacija, ni policija, ni mladi ljudi (koje bahata vlast smatra huliganima, a "huligane" od srpske omladine je upravo takva vlast stvorila, tako što im je oduzela svaku životnu nadu i perspektivu da se u Srbiji zaposle, da za pošten rad budu pošteno plaćeni i da od tih poštenih zarada podižu svoja potomstva), ne shvataju da su svi oni zajedno zloupotrebljeni radi testiranja “okupatorskih ambicija” bahatih vlastodržaca Srbije.

I Miloševića su porazili "huligani", koje je on stvorio svojim sistemom vladavine, tako da i ovu vlast to očekuje u nekom narednom periodu kada bude proizvela dovoljan broj "huligana".
Preporuke:
0
0
93 ponedeljak, 11 oktobar 2010 18:29
Peter RV
Jos jedno pitanje, bilo kome sa ovoga sajta :
Sto znaci 'krug dvojke' koje se stalno pominje na ovome sajtu?
Preporuke:
0
0
94 ponedeljak, 11 oktobar 2010 19:37
Miloš
Srbi, ova izdajnička vlast mora da padne!
Preporuke:
0
0
95 ponedeljak, 11 oktobar 2010 20:18
PedjauUAE
@Zagor - nemam nacin da to dokazem, ali sam ubedjen da se VELIKA vecina ljudi u Srbiji uklapa u profil vasih komsija i da su tako i osecali - kojih 90%.

Poruka za par komentatora-provokatora koji nisu nasli za shodno ni da se potpisu (Odgovor i Za Senku) - huliganima po definiciji ne treba nikakav poseban povod da idu da se biju i kradu bez - to im je stil zivota.

Mladici koje vi i vama slicni nazivaju huliganima, ne bi uopste izasli na ulice da vlast nije odlucila da namerno provocira nasilje i organizuje skup koji je protivan vazecim zakonima i javnom mnjenju ove zemlje, moralu i ljudskoj prirodi.

Posto mladi ljudi mnogo manje oklevaju da izraze nezadovoljstvo, oni su to taj dan i uradili, sto ih ne cini huliganima. Huligani su oni koji od narodnih para placaju obezbedjenje od 5,600 policajaca, helikoptera itd za zurku od par stotina pedera, americkog ambasadora itd.

I da, ako je verovati RTS-u, bilo je 300 uhapsenih, a ne 200, uglavnom dece od 15 do 16 godina (djilasova izjava). Vase cifre o procentu maloletnika su potpuno nebitne, bitno je da su nadrljali oni koji ne bi ni bili tamo da nije bilo (policija i isprovociran narod). Pametnom dosta!
Preporuke:
0
0
96 ponedeljak, 11 oktobar 2010 20:21
Saša
@za Senku
E ovo za odgovornost ti je mnogo jako. Samo da li ima još koga, malo starijeg i odgovornijeg da ponese istu, to jest, odgovornost. Izgleda da ne!
Preporuke:
0
0
97 ponedeljak, 11 oktobar 2010 20:40
Evo još malo
Draga Jelo,
niko nije poginuo. A oni koji su popili batine su te batine zaslužili. Huligani!
Dragi Nebojša,
za porodičnu šetnju Dveri Srpske još uvek guraju priču da ih je bilo 10000. Procena policije je 2500.
Kada se kaže više od 1000 ne tvrdi se da je bilo 7500 ljudi više nego što je zaista bilo, već da je eventualno bilo 200-300 ljudi više.
Dragi Pero,
šta znači podvučeno 60%? Jel'se to ponovo protura podela na "nas" i "njih", gde smo sada "mi" iz Beograda, a "oni" svi ostali?
Preporuke:
0
0
98 ponedeljak, 11 oktobar 2010 23:20
prosecna
Odgovor za "Sida i demokratija"...Vaše razmisljanje je blagi iskorak u drustvo nedoraslih i nezrelih licnosti,koji su -koeficijentom svog uma-ubeđeni da se pogledom moze zaraditi neka gadna bolestina.Ne cudi me vase neznanje,nego osionost i bahatost misli.
A uznemirenost se moze protumaciti,mada se ona i plaća.
Preporuke:
0
0
99 utorak, 12 oktobar 2010 02:39
Nina
@Odgovor kaže ”ZA NASILJE SU KRIVI SAMO ONI KOJI NASILJE VRŠE!” U redu, slažam se, upravo i jeste kriva ta EU na čelu sa SAD, koji su strahovito nasilje sproveli protiv našeg naroda. Srušili su sve što je bilo vredno od industrije, i to naročito petrohemije i fabrike veštačkog đubriva, rafinerije, i sve što je moglo da zagadi naše reke, tlo i vazduh za sledeće generacije, srušili mostove, pruge, vraćali se posle 10—tak minuta da bombarduju isto mesto ne bi li ubili spasilačke ekipe i naneli što veći bol i stradanje. A da ne govorim o sankcijama koje još uvek traju.

Ili da pomenem NATO i šta rade u Iraku, Afganistanu i Pakistanu, sve sprovodeći ”demokratiju i ljudska prava” sa pištoljem uperenim u čelo. I sa sankcijama od kojih je pomrlo nekoliko stotina hiljada dece u Iraku.


Kome mi treba da se pravdamo? Hoćete li mi objasniti ko su huligani i fašisti? Naša omladina bez nade u bolji život, ili NATO zemlje koje na krilima bombardera uništavaju zemlju iza zemlje?
Preporuke:
0
0
100 utorak, 12 oktobar 2010 06:07
Nina
@Eto Još Malo

http://www.youtube.com/watch?v=MUoWDXRXGPQ&feature=player_embedded
Preporuke:
0
0
101 utorak, 12 oktobar 2010 06:39
Koeficijent inteligencije - @Prosecna
"Odgovor za 'Sida i demokratija'...Vaše razmisljanje je blagi iskorak u drustvo nedoraslih i nezrelih licnosti,koji su -koeficijentom svog uma-ubeđeni da se pogledom moze zaraditi neka gadna bolestina.Ne cudi me vase neznanje,nego osionost i bahatost misli." Lepo, Prosecna, sve ste mi objasnili! Dakle - vi se samo "gledate"!? Onda je to velika misterija - kako od pukog gledanja toliki ljudi u cvetu mladosti pomrese! I, lepa moja Prosecna - ne postoji nikakav "koeficijent uma"! Ali, eto, vi koji volite da se predstavite velikim tako sto cete sve oko sebe predstaviti malim i glupim, niste se potrudili da proverite ni znacenje osnovnih termina kojima se sluzite u svome teksticu! Da Vam otkrijem jednu veliku tajnu - jos ste mnogo prosecniji nego sto se potpisujete!
Preporuke:
0
0
102 utorak, 12 oktobar 2010 06:57
Cinjenice o sidi - za Prosecnu
"Najrizičnija skupina u Hrvatskoj su muškarci koji spavaju s muškarcima, koji čine 45 posto zaraženih, a to potvrđuje i podatak da je od 51 novog slučaja zaraze u 2008 godini među homoseksulanom skupinom zabilježeno njih 37. U Hrvatskoj je od 53 slučaja dijagnosticirane HIV infekcije u 2009. godini, u 40 slučajeva vjerojatni put prijenosa je muški homoseksualni odnos, što je podjednako prethodnoj 2008. godini (u 2008: 50 od 67). u 12 heteroseksualni odnos, što je također podjednako prethodnoj 2008. godini (u 2008: 15 od 67), te u jednom slučaju nije bilo moguće doznati put prijenosa.[1]" Evo, Prosecna - ako meni ne verujete, pogledajte sta o odnosu side i homoseksualizma pise u Vikipediji - namerno sam izabrao hrvatsku redakciju, pretpostavljam da biste se samo namrstili i odmahnuli rukom da sam naveo tekst iz srpske Vikipedije! I dalje mislite da sam "bahat i osion", kad upozoravam na uzasne posledice homoseksualnog "izbora", o cemu inace u celoj ovoj halabuci oko "parade" niko ni rec da kaze?!
Preporuke:
0
0
103 utorak, 12 oktobar 2010 09:36
Jasna Simonović
Pridružujem se Nataši, Biljani i D Pavkovu u "misiji" zaštite mladih ljudi koji plaćaju cenu svojih razbludelih (tajkuni, ministri), ogrešenih (svi) i zakasnelih (narod, crkva) "roditelja" sa napomenom da u te ljude ubrajam mlade ljude iz sve tri grupacije koje su u nedelju umesto na nekom lepom porodičnom ručku tražile svoje mesto pristojno "mesto pod suncem": "huligani", "pederi" i "uniformisani"...
Umesto "protesta" predlažem da političke partije plate milion eura štete Beogradu, a umesto "pretećih 8 godina kazne" predlažem da svi neprocesuirani ministri, sudije, advokati, lekari, farmaceuti itd odleže profesionalnu amnestiju od 8 godina tokom koje će volonterski raditi specifikaciju troškova koje su ostavili ovom društvu...I kad izgori dokumentacija, uvek negde ostaje trag...
Preporuke:
0
0
104 utorak, 12 oktobar 2010 13:26
HHH
Kome mi treba da se pravdamo? Hoćete li mi objasniti ko su huligani i fašisti? Naša omladina bez nade u bolji život, ili NATO zemlje koje na krilima bombardera uništavaju zemlju iza zemlje?

Huligani i fašisti su oni vandali i nasilnici koje pokušavate da progurate kao neku jadnu dečicu bez perspektive. Ma kakva deca bez perpektive. Omogućeno im je putovanje bez viza, mogu da se školuju gde god požele, ali oni, huligani, ne žele ni ovde u Srbiji da se školuju, imaju patike, al im slađe kad ukradu.

Opravdajte prvo sebi i svojoj deci ako smete, ako vas nije sramota, to što su huligani napali trudnicu u 7mom mesecu trudnoće, što su krenuli kamenicama na pokretni mamograf u kome su bile doktorka i pacijentkinja. Probajte da opravdate popove koji su iza svojih skuta krili te nasilnike, te huligane, to li je hrišćanski moral? Nasilnike da kriju? Prvo sebi probajte da opravdate to ponašanje bez da prebacujete loptu u tuđe dvorište, draga moja Nina.

Ako mislite da su uzroci nasilja dublji, presavijte tabak pa analizirajte, pa navedite statistike, istraživanja, ankete koje potvrđuju vaš sud.
Preporuke:
0
0
105 utorak, 12 oktobar 2010 14:02
Dijasporac
Kakva je razlika između Magna karte libertatum i Manifesta komunističke partije? Za neke nikakva, samo dokumenti koji se mogu pragmatično koristiti u poslednjih pedeset godina!

Danas sam slušao jednog starog druga sekretara (skupštinski prenos) i dođoh do ovog zaključka.Drug sekretar je u svoje vreme bio ogorčeni protivnik liberala,klera( saradnici fašista),anarhista,naročito je mrzeo popove zbog toga što nam truju omladinu,njegov proleterski internacionalizam je bio za pohvalu, čak je i "preterivao u odanosti"...! Specijalnost, "druga pod led". Sada, ŽIVOT JE ZAKON, ustvari njegov životni moto se nije ni menjao.

Ali gle čuda..., ostao naš drug dosledan, samo u jednom segmentu vokabulara,omladinu koja je učestvovala u protestima i neredima od pre dva dana ,okvalifikovao naš drug sa epitetom profašistička rulja!Magna karta na sceni~~~!
Moja malenkost, evo ja njega smatram komunističko-boljševičkom beštijom, koja je beštijarenjem u partijskim oligarhijama postao DEMOKRAT N 1 !

Definitivno naši vodeći istinski intelektualci ,naša SPC moraju participirati u procesima koji su neizbežni, gospodin Antonić daje svoj doprinos, zašto ostali ne progovaraju!!!
Preporuke:
0
0
106 utorak, 12 oktobar 2010 17:51
YYY@HHH
I da ste sve u pravu(mada niste ni u čemu u pravu) opet ste zaboravili ulogu DRŽAVE I DRUŠTVA u formiranju mladih "huligana i fašista" ili smatrate da ako Vi imate para da putujete, SVI u Srbiji imaju para da koriste bezvizni režim?!
Znate li koja je cene te bezv(eze)izne"privilegije" - pristajanje da Srbi sa KiM ne mogu dobiti plavi pasoš, a to znači tiho predavanje dela teritorije.
Možda Vi možete da se školujete gde god hoćete i u Srbiji i u svetu, ali iznesite VI statistike i analize koje govore da mogu SVI.
"Huligani" su se slikali sa mladencima ispred opštine Stari grad, imate sliku u Kuriru. VAS bi trebalo da je sramota zbog konstatacije - napali trudnicu TIME ŠTO SU ZAPALILI KONTEJNER- a DS još više jer je trudnica u apsolutno vanrednoj situaciji na "radnom mestu" i to nedeljom(??!!).
Mladosti greške priliče mnogo više nego zrelim godinama.
Komentar vam je plitak i tendeciozan a upotreba reči "fašista" ukazuje na neobrazovanje i pored školovanje gde god poželite.
Preporuke:
0
0
107 utorak, 12 oktobar 2010 19:40
ludi skretničar
#HHH#

Ponos i dostojanstvo se ne mogu zameniti "belim Šengenom". Patriotizam se ne sipa u traktor (kako reče jedan vladajući "mislilac"), a šengen ne čini čoveka uspravnim.

Nekima je ipak važnije "biti", nego "imati".
Preporuke:
0
0
108 utorak, 12 oktobar 2010 21:02
Peter RV
Kad su odrasli kukavice, covjeku ne ostaje drugo sem da se divi ovim mladicima koji su nekako sacuvali 'obraz'.
Preporuke:
0
0
109 utorak, 12 oktobar 2010 21:03
Darko Stanojević
Peter RV...

"Krug dvojke" je centralni deo Beograda, koji opasuje (i opisuje) linija gradskog tramvaja sa tim brojem ("2").

Koristi se često u političkom rečniku za opisivanje hedonističkih, nesposobnih, salonskih, oportunih, lenjih, sebičnih, ignorantskih, kvazinaprednih, avangardnih... itd, itd... individua koje žive u Beogradu i predstavljaju pre svega "samosebidovoljne". Većina njih nije rođena tu, ali su se potrudili da tu dođu i ostanu.

Zanimljivo je da mnogi od njih zaista i žive u tom krugu, jer je to stvar prestiža.

Termin važi ne samo za političare, već i za druge javne radnike, umetnike, naučnike, lekare i ostalu naprednu intelEgenciju.
Preporuke:
0
0
110 utorak, 12 oktobar 2010 23:50
xxx za moderatora
izbacili ste iz mog komentara deo o KANCELARIJAMA OTPORA, verovatno što je smatrate nepouzdanom.
Tu informaciju sam našla u listu VREME br. 1019 od 15.07.2010. Evo i citata
COLE I NECA: U zlatno doba svog postojanja, tokom 2000. godine, Otpor je, između ostalog, bio poznat i po svojoj linearnoj strukturi, organizaciji u kojoj nema hijerarhije i niko nije glavni. Međutim, onima koji su imali prilike da taj sistem upoznaju iznutra, dobro je poznato ko su bili alfa i omega pokreta i koga je trebalo zvati kad nešto zatreba, bilo da je reč o novcu, prevozu ili o tome kako reagovati u određenoj situaciji. U ono vreme, zvali su ih Cole i Neca. Danas su Slobodan Homen, državni sekretar u Ministarstvu pravde, i Nenad Konstantinović, predsednik Administrativnog odbora Skupštine Srbije. Braća od tetaka, aktivni u vreme studentskih protesta 1996/7, spadaju među najzaslužnije za osnivanje Otpora.
Nekadašnje prostorije Otpora, smeštene u Knez Mihailovoj ulici, iznad restorana "Grčka kraljica", u vlasništvu su Homenove porodice.
Preporuke:
0
0
111 sreda, 13 oktobar 2010 05:24
Nina
@XXX

Huligani i fašisti su oni koji nam nameću novi svetski poredak, globalizacuju, kontrolisane medije, uništenu nacionalnu privredu, bogaćenje 0.1% na račun ostatka sveta.

Srpska omladina koju ste videli u nedelju su BORCI ZA SLOBODU. Kombi koji su gađali je imao veliko oznaku B92, i omldina nije mogla da zna da li je pun ili prazan – to je bila nedelja, i svi su bili upozoreni da očiste centar grada.

Kako većina naroda NEMA pristup režimskim i stranim medijima (POLITIKA, BLIC, RTS), i nije im dozvoljeno da izraze svoje ”većinsko” jedini način je da ponovo izađu na ulice!!
Preporuke:
0
0
112 četvrtak, 14 oktobar 2010 01:12
Peter RV@Darko Stanojević
Hvala vam na odgovoru. Pozdrav
Preporuke:
0
0
113 četvrtak, 21 oktobar 2010 19:10
zorica gajic
da li je moguce da je ovaj jadni, napaćeni srpski narod do te mere homofobičan da ne vidi koliko iz njega vrišti latentni homoseksualizam? I što je glasniji i militantniji u svojoj mržnji prema različitom, to je veći stepen homoseksualnosti koju potiskuje.
Preporuke:
0
0
114 petak, 22 oktobar 2010 18:43
Prof.dr Markovic
Poznato je da se najbolje pamti ono prvo i poslednje, a sredina manje.Nadam se da cu biti poslednja.Protiv sam nasilja.Narocito sam PROTIV MENTALNOG I MEDIJSKOG NASILJA, KOJEM SMO BILI IZLOZENI danima pre reeklamiranja parafilija.Zalazem se za PARADU NEKROFILA,PEDOFILA a da im se pridruze i dileri,podvodaci etc.etc.U ministarstvima koja nisu svojim telima stitila parafilicare KASNI PLATA!!!Pa Dacic je preusmerio da plati 5000 naoruzanih, ko iz filma, policajaca.Mi koji smo bili u SETNJI 1996. SVI SMO BILI LATeNTNI kradljivci izbora,a oni 5.0ktobra 2000.sve sami Slobini obozavaoci LATENTNI JULOVCI,SPS-ovi i slAko protestujes protiv kradje-LATENTNI SI LOPOV!Zakljucivanje, nema sta, ili je to ona rec sto pocinje sa Pod..,a zavsava se sa ,,,anje i ima slovo j.U izmene ZKP-a morala bi uci odredba , precizna o sankcjama prema MENTALNOM I PSIHOLOSKOM NASILJU KOJE VRSE MANJISKE GRUPE PREKO MEDIJA NA VECINSKO STANOVNISTVO.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner